Pomoc

Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.


Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na stronie sklepu dodając produkty w pożądanej ilości i rozmiarze do koszyka. Następnie należy podać dane adresowe oraz dane kontaktowe niezbędne do realizacji zamówienia. Ewentualnie można złożyć zamówienie za pośrednictwem maila sklep@MagiaSrebra.com.pl lub pod numerem telefonu


Jak szybko wyślecie moje zamówienie?

Dostępność i czas realizacji podawany jest na karcie produktu. Jeśli zamawiacie Państwo produkty z różnym czasem dostępności, zamówienie będzie skompletowane po najdłuższym z podanych okresów. Dla większości produktów czas realizacji wynosi 1 dzień roboczy.


Czy wysyłacie poza granice Polski?

Oczywiście. Jednakże koszt wysyłki zależy od wagi zamówienia i miejsca dostawy, prosimy więc o kontakt z obsługą celem jego ustalenia.


Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera, co się dzieje?

Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku między 10 a 18. Jeśli zdarzy się, że w tych godzinach nikt nie będzie odbierał prosimy o mail z numerem telefonu – obsługa oddzwoni.



Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety sklep jest jedynie internetowy;)


Okazało się, że zamówiony produkt jest niedostępny, czemu tak się dzieje?

Stan magazynowy sklepu oraz współpracujących hurtowni jest na bieżąco monitorowany i uaktualniany, jednakże zdarzyć się może, że w czasie kiedy Państwo zamówienie finalizują, zamówienie innej osoby zostało właśnie skierowane do realizacji. Ma to głównie miejsce przy promocjach, wyprzedażach czy końcówkach serii, ale zawsze są o tym Państwo bezzwłocznie informowani i wybierają dalszy tok postępowania.


Czy moje dane są bezpieczne i nie są przekazywane?

Tak, są bezpieczne i nie są udostępniane osobom trzecim bez Państwa zgody. Więcej informacji znajdziecie Państwo w sekcji Polityka poprawności.



Moje zamówienie wysłano, ale jeszcze nie dotarło, co się dzieje?

Zazwyczaj nie ma powodów do obaw – obsługa sklepu zlokalizuje zamówienia na podstawie numeru nadawczego i poinformuje Państwa o jego losie . Bardzo sporadyczne przypadki kradzieży czy zaginięć też nie powinny być powodem do niepokoju - nawet jeśli się zdarzą to sklep odpowiada przed Klientem do pełnej wysokości zamówienia.



Czy mogę zmienić zamówiony kolor / rozmiar?

Dopóki zamówienie jest w trakcie realizacji, czyli nie zostało wysłane, zmian można dokonywać kontaktując się za pomocą maila na adres sklep@MagiaSrebra.com.pl lub pod numerem telefonu



Czy mogę wymienić zamówiony kolor / rozmiar?

Wymiana możliwa jest pod warunkiem odesłania przez Kupującego zamówionego modelu w stanie nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki do sklepu oraz koszt wysyłki wymienionego rozmiaru spoczywa na Kupującym.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel