Regulamin obowiązujący do 24. grudnia 2014 włącznie
1. Właścicielem sklepu internetowego MagiaSrebra.com.pl jest PHU Merigold, z siedzibą [w:] Wola Batorska; wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa numerze 7217/2005; NIP 866-138-93-64, REGON 120151772.
Konta bankowe:
50 1020 5558 1111 1548 6350 0076 (dla płatności z góry)
50 1020 5558 1111 1548 6350 0076 (dla płatności pobraniowych)
2. Zamówienia składać można:
- przez formularz zamówienia w sklepie internetowym MagiaSrebra.com.pl
- za pośrednictwem poczty email na adres sklep@MagiaSrebra.com.pl
- telefonicznie pod numerem
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy rozpatrywane są następnego dnia roboczego.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, w szczególności gdy nie będzie możliwa weryfikacja Kupującego lub podane dane będą nieprawidłowe lub niepełne.
Sklep prowadzi działalność wyłącznie wysyłkową.
3. Ceny towarów na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego.
W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów sklep zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Klienta.
Ceny zawierają podatek VAT.
4. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na żądanie Kupującego faktura VAT.
5. Koszt dostawy doliczany jest przy złożeniu zamówienia, zgodnie z wybraną przez Klienta formą wysyłki (płatność z góry, płatność przy odbiorze).
Koszt wysyłki dla zamówień zagranicznych kalkulowany jest indywidualnie zależnie od wagi zamówienia oraz miejsca przeznaczenia.
6. 90% zamówień realizowanych jest w ciągu 1 dnia roboczego, ale standardowo
zastrzegamy sobie 7 dni na realizację. W przypadku niemożności
realizacji zamówienia sklep poinformuje o tym Kupującego najpóźniej w
ciągu 1 dnia roboczego. Do całkowitego czasu realizacji należy doliczyć czas wysyłki według wybranej przez Klienta formy dostawy (w obrocie krajowym zazwyczaj 1-3dni)
Sklep dokłada wszelkiej staranności, aby stan dostępności produktów widoczny dla Klienta odpowiadał stanowi rzeczywistemu, jednakże w razie (sporadycznych:-) rozbieżności zobowiązuje się bezzwłocznie poinformować o tym zamawiającego i ustalić wraz z nim dalszy tok postępowania.
7. Wymiana rozmiaru możliwa jest pod warunkiem odesłania przez Kupującego zamówionego modelu w stanie nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki do sklepu oraz koszt wysyłki wymienionego rozmiaru spoczywa na Kupującym.
8. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 w/w Ustawy
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy
Zwracany towar należy odesłać na adres: Merigold, Wola Batorska 957, 32-007 Zabierzów Bocheński. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Towary nie będące w stałej ofercie sklepu, lub oznaczone jako sprowadzane na żądanie traktowane są jako produkty lub usługi wykonane według indywidualnego zamówienia w myśl w/w Ustawy.
9. Przesyłka reklamowana odsyłana jest na koszt Kupującego za pośrednictwem Poczty Polskiej, w formie listu poleconego (inne formy wysyłki wymagają zgody sklepu). Koszt nadania przesyłki zwracany jest po uznaniu reklamacji.
Opis reklamacji należy przesłać na adres sklep@MagiaSrebra.com.pl lub załączyć w formie pisemnej do przesyłki, według uznania Kupującego.
Rozpatrzenie reklamacji trwa 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki przez sklep.
10. Wypełnienie formularza zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu sklepu. Klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach realizacji zamówienia zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883).
Klientowi przysługuje prawo do wglądu do własnych danych osobowych, ich poprawek i usunięcia.
11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.